+88213213608

Detta numret ringde mig precis, gick fram typ en signal så jag han ju inte svara.

Gogglade lite och det verkar ju inte direkt vara någon jag känner för att säga det så.
Här läste jag att det kostar 134kr/min att ringa upp. Har man vänner som reser land o rike så kan man ju misstänka att det är nån av dom, så det är ju inte helt omöjligt att man ringer upp heller. Men smarta-jag gogglad först! (vad gjorde man innan google-tiden?) Det är tydligen nån satelit som ringer upp ens mobil och lägger på och sen när man ringer tillbaks så kostar det massa.

Läser man på wikipedia så verkar det som att det är antingen mottagaren betalar, eller nått satelitnumer.

aftonlbladet står det att man inte ska svara o inte ringa upp och att dom endast fått en fet räkning.

Verkar inte som att det va nån jag kände som sagt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Exakt det numret ringde mig i lördags, och jag googlade precis som du, och tackade min lyckliga stjärna att jag inte ringde upp kan jag ju säga....

:-) Ett snarlikt nummer ringde Robert sent på söndagkväll....



Förresten, beställde faktiskt en förstoring förut.... Får se hur den ser ut, och bestämma mig sen för om jag ska våga ge den lr inte... ler

2008-12-09 @ 19:34:57
URL: http://www.marieeblogg.blogspot.com
Postat av: Mallan

Vad e detta, nån so luras eller? bra, då vet man det!

2008-12-09 @ 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0