18 - 0

Synd att dom inte visade dagens Frölunda-match på nån pub istan idag.
Lite roligare än att hålla koll på databurken.

 * * *


Roligt resultat i dagens VM-match - 18-0 mot Italien. Kul att tt nytt land är med iaf.

* * *


Vad har ni hittat på idag?
Jag har jobbat mellan 10-16, sen när jag kom hem röjde jag ut hela min garderob och tog bort det som inte passade och proppa ner det i två stora pappers ICA-påsar och en plastpåse. Lite mer ordning o reda nu. Varför envisas man med att ha kvar det man inte använder?
Ska leta upp en stor låda att ha det i o ställa ner i källaren. Lillsyrran blir kanske inte glad om hon inte får kolla igenom det först.

* * *


Nu ska jag laga mat!
Idag blir det fiskgryta med chilli, ris o sallad.

Håll tummen för fint väder imån!
Ha det kalas!


Kommentarer
Postat av: johanna

Du vet Paolo, eller ah han som jag had ekontakt med när jag skulle börja lira innebandy här, han spelar i italiens landslag =) Coolt va!



och du skulle bara våga slänga några kläder som inte jag får kolla igenom - därmed basta!

2008-12-07 @ 14:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0