tentan är gjord och även lite shopping

Nu är tentan gjord, vågar inte säg så mycket men det kändes helt okej. Vi får väll se! Sitter iaf här med den sedvanliga efter-tentan-huvudvärken. Fler än jag som får den?

Innan tentan va jag med en stund på vårat upprop, känns som två roliga kurser. Det va kul att träffa klassen igen med. Efter tentan antog jag att de precis va klara, men nej, alla va typ hemma redan. Slappt o gott upprop på 2 timmar. Imån är det första föreläsningen. Ska strax in och beställa böckerna, va ju ganska säker på att vi skulle få en littertur lista i båda ämnena, men nej, det va bara i ett ämne.

Igår inhandlade jag en supersnygg och praktisk skolväska:

Snygg va? Jag är lite kär i den.


Gick en tur på stan idag med, hittade en superfin klänning på Gina och en små-blå-randig kortarms-skjorta. Alla sånna skjortor är alltid för korta för mig, men denna va perfekt! Blev även ett halsband.

  
Gina Tricot sviker då (nästan) aldrig.


Ska nog krypa ner tidigt i sängen ikväll, läsa igenom lite av det vi fick på uppropet så man får någorlunda koll.
Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Bajs

ÅHHHH, värsta väskan! :O

och värsta klänningen, bajs på dig! ^^

2008-08-29 @ 12:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0