Oj vilken helg


Underbar helg med min J


Vilken mysig och avslappnande långhelg jag o J har haft! Vi har som sagt vart bosatta i fars hus utanför stan. I torsdags va vi ganska trötta och sommnade tidigt efter att ha käkat lasagne och druckigt några öl. I fredags satt jag här och pluggade lite på min omtenta och J åkte in till stan en sväng. På kvällen hade vi vår egna lilla kräftskiva och blev lite lagom lulliga och somnade fulla och glada långt in på småtimmarna. I lördags va vi rätt sega, det regnade och dessutom gick strömen. Det blev rätt stressigt med att hinna laga mat så det blev Donken en lördag kväll och sen bio. Såg nya Arn filmen. Tyckte du om den första så kommer du älska denna!

  
Fredagsmys och lördags-snabb-mat.



Chilli och alla 4 katterna är så himmla roliga. Chilli väckte mig varje morgon runt 7 med en blöt nos i ansiktet och talade om att det va matdags för henne, sen gick vi och hämtade tidningen och sen somna vi om.
Katterna är så sociala att det till och med följer med på den timmes långa promenaden med Chilli och fram och tillbaka till brevlådan på morgonen. Sen somnar de (eller iaf Knoppen) på lite roliga ställen.

   
Vist är katten söt?


Nu ska jag gå en sväng med Chilli, sen blir det hemfärd!
Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Johanna

naaaw, jag saknar dom, t.o.m chilli ;)

2008-08-24 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0