inte mycket för världen

I torsdags var det nollning för dom nya ettorna, och jag kan ta och tala om för er att jag är fortfarande inte helt återställd. Den här bakfyllan har vart både långdragen och tvär. Mår fortfarande lite dåligt. J var ute igår och när han kom hem en sväng för att käka och byta om så hade jag svårt med att han luktade alkohol. Det är sittning på torsdags, och med dagens form och goda minne om hur dåligt jag mådde i fredag (och lördags o idag) så lär jag ju inte skänka många slantar i baren.


Idag va det innebandy-säsongs-premiär för min del. Fick sitta på kringelkrok-vägar till Borås för att se Warberg spöa Pixbo i Ligacupen. Märks att det är försäsong, men oj va kul det är att det snart drar igång med seriespel. Jag o J ska snart sätta oss ner och boka in nån Frölundamatch med framigenom.

Har lite småpyssel hemma som ska tas tag i med, nya färger i vardagsrummet. Ska dessutom ge mig på lite loppis-grejer. Gäller bara att fynda dom först. Har lite lust att hitta en sånn där lite stols-fotöljs-aktig grej. Alltså en stol, som har en dyna och ett ryggstöd i tyg som man lätt kan klä om. Tänkte slipa och sen måla den svart. Kan ju vara lite kul, då kan man ju dessutom byta tyg lite när man känner för det kanske... eller om man orkar. men frågan är om stolen får plats med tanke på att Js trummor till xboxen står framme heeela tiden. Vad hände med lådan?

Imån är det pluggdags igen, blir nog bara lite läsning och förberedelser inför föreläsningen på tisdag - man får ju börja lite lätt.

Ha det kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0