hat

Ibland så kan man få uppleva att man inte"klickar me någon, ibland kanske t.o.m. rent hat uppstår. Så är det för mig just nu. Jag och min dator klickar inte för fem öre och den hatar verkligen mig! Den är lite drygt två år och har alltid krånglat, exempelvis så går det inte att få in webcam:en igen, för det hände nått och så försvann den, typ i början. Och hela tiden går det ett program som inte går att få bort som segar ner datorn jättemycket. Dessutom så går det inte att få bort pop-ups, även fast jag blockar dom. Nu bara denna veckan så har det börjat komma upp ett fönster där det står att jag har virus, men det har jag inte! (J har kollat det...)

Just nu har jag bara lust att slänga datorn i väggen!

Nu ska jag strax till skolan.
Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag vet hur det känns stumpan. jag hatar också min dator. vårt internet har ju "lagt av", men det bästa är, att dom enda sidorna som funkar (förutom swedbank) är DIN blogg! Och days of our lives bloggen (som du förövrigt borde börja läsa den är jätterolig, det är skrattgaranti på den! ) www.tv3.se/days puss puss

2008-08-28 @ 16:54:10
Postat av: Johanna

Varför formaterar ni inte om hårdisken och installerar om allt på nytt? :D

Bajs

2008-08-29 @ 12:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0