Flirtin' with disaster

Gissa vem som plinga på dörren en halvtimma efter att jag skrivit klart det senaste blogg-inlägget? Jo, min J! Hur gulligt som hellst! Nu har han dock åkt igen, men vi ses igen på lördag och då är det bye bye distans-förhållande och förhoppningsvis blir det inte så nästa sommar. Synd att det ska blir sånt piss-väder i sommar, men vi kommer garanterat ha det toppen ändå. Håller en tumme för att Js morbror får upp lite kräftor till oss med.

Har en låt på hjärnan, Molly Hatchet - "Flirtin' with disaster". Lyssna på den här. Finns en anledning att jag har den på hjärnan, den här. Tragiskt men sant - kul att det kommer nått gott ur Rockband.

Ikväll har jag vart ute hos lillsyrran och pappa och sagt hejdå. Ush va tomt det kommer bli, men gud va kul hon kommer ha! Såhär såg det ut när sakerna bars ner, ut till bilen och packades i släpkärran:
   
Min J var med och bar ner sängen innan han pyste tillbaka till ön,
sen hjälpte jag de 3 blivande sambosarna att bära ut resten till släpkärran.


Nu ska jag sova, ska upp och jobba imån. Näst sista dagen för sommaren! Känns bra, är nöjd med min insats och det va det fler som var - kul!

Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0