Dagens To Do:

To Do:

- Plugga inför omtentan

- Tvätta två maskiner tvätt

- Gå till banken och ordna med kåravgiften

(- på väg hem från banken: möjligen spendera lite av lönen som  kom idag )

- Träna mellan 19-20


Lika bra att bara sätta igång. Har dock inte tränat på 2 veckor (shame on me) så jag kan ju bara se fram emot en träningsvärk som heter duga imorgon.
Känner mig ganska lugn inför tentan, vilket är på gott och ont. Kände mig lugn sist jag gjorde den också...

Ha det kalas!


- - - -

10.07

Jävligt kalas då, näsan och ögonen har börjat rinna och jag har nyst tre-fyra gånger samtidigt som jag har ont i magen. Känns sådär alltså. Hur tar man kål på en fökyldning? Ska messa J och be han köpa med nån supderduper-vitamingrej från affären.

Bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0