Snart så smäller det...

Idag har jag inte använt några lincer pga det jag skrev om igår... känns faktiskt mycket bättre, så jag ska gå omkring halvblind imån med. Kan faktiskt inte använda mina glasögon offentligt. Det får bli nästkommande stora inköp - glasögo. Vet att jag sagt det X-antal gånger men nu måste jag. Kan ju inte gå omkring o inte se ett skit.

Va på tryckeriet med lill-syrran idag igen - förstog att hon inte godtagit det som dom gjort fel, almanackan blev sjukt mycket bättre. Man blir så stolt!

Va på bodypump idag, känner mig rätt så trött i kroppen, MEN! Nästa gång tror jag faktiskt att jag kan öka på mina vikter lite för idag kändes visa delar lite för lätt. Lite tråkigt med bodypumpen, man gör liksom samma sak varje gång, mer underhållande med box'n kick.

På lördag smäller det! Ibland kittlar det liksom till i magen när jag tänker på det, ska bli sjukt roligt, va längesen jag såg fram emot något så mycket som jag gör nu. Kan hålla med resonemangen som går angående 5 finalmatcher, men frågan är om innebandyn är riktigt där ännu. Kanske ska vänta några år till innan det är dags att ta upp det igen. Men samtidigt, surt att inte alla som ville åka till Sthlm o se finalen på lördag inte fick biljetter.
Min Warbergströja hänger just nu i föstret så att förbipasserande kan se den! Det är ju trots allt det hela stan pratar om.

Den 9 maj ska jag o syrran på Spa! Vi ska bada bubbelpool, slappa o få massage! Dock ett tag kvar - men oj, va underbart det ska bli!

E i klassen hade legat utanför sin lägenhet o solat igår och minsann fått färg. Det kanske hade vart nått nån dag, jag e just nu i mitt blekaste esse skulle man kunna säg. Lite sådär albino-varning!

Nej, nu ska jag se nyheterna!
Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0