Nu börjar det bli nervöst!

Imån kl 7 sätter sig 1100 personer inkl. jag själv, på tåget upp till Sthlm för att se Innebandy-finalen! Kommer vara lite drygt 1400 personer från Varberg uppe i sthlm, det ska bli himmla kul! 2 % av Varbergs invånare va det nån mattematiker som sa.
Tar just nu en paus från att fixa mat-lådan tills imån.
Ölen är inhandlad.
Öronpropparna köpta. (Råkar man hamna granne med Warbergs-trumman e man döv efteråt)
Den blåa nr 21 tröjan hänger framme.
Nu ska det bara gå 12 timmar....

Dagen idag började med 4 timmars juridiktragglande. Snacka om att jag fick myror i brallan efter 2 timmar. Trodde min sista stund va kommen! Sen blev det en tur på stan, hem en sväng, o sen en promenad i den där skogen uppe vid Nöjesparken - allt för att vädret bara va så toppen idag! Gled in på Willys för att inhandla saker till morgondagen (och köpte även Carmex, haha)

Tog lite bilder när jag satt vid ankdammen efter att ha snackat med min lilla mor:
Vårigt värre!
  

Nä, nu får jag återgå. Glömde av pastan till pasta-salladen - kan meddela att dom sväller rätt mycket när dom kokat 20 min för länge. Den blev liksom alldeles blek o ful... ser jätteäkligt groteska o gigantiska ut!


Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Marie

Oooo... Håller alla tummarna för Varberg i morgon! Och hoppas att ni får en kanondag! Kram kram

2008-04-18 @ 19:58:57
URL: http://www.marieeblogg.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Ha de så kul i morgon! Ja kommer kika på Tv efter dig (inte för att se matchen inte ne) Kram på räj

2008-04-18 @ 21:44:47
URL: http://cissilicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0