Man borde och man borde

Idag finns det mycket jag borde göra:
- Jag borde plugga mer ekonomi
- Jag borde tvätta vårt berg av tvätt
- Jag borde plocka iordning innan det blir totalkaos
- Jag borde väcka han som sover
- Jag borde inte sitta här

Men, vädret va för fint så jag va tvungen att gå en sväng efter att jag va hos optikern i morses. Ekonomin känns så tråkig och det känns inte det minsta lockande att ställa sig o sortera tvätten. Han som sover vaknar dessutom inte även om jag skriker han i örat.

Va på Ica igår efter att jag och J suttit på kyrkomuren med varsin latte i handen o kollat på folk.
I bageriet kunde man köpa denna tårtan:
316895-137

Nej, nu ska jag käka lunch! Sen SKA jag plugga lite ekonomi, men innan dess ska jag slänga i en maskin med tvätt! Jag SKA, jag SKA, jag SKA! Måste ju hunnit med lite idag innan kl fem, då kommer sis o vi ska ner o träna. Sen vet väll alla vad som händer på 5an kl 21.00? 
Enda gången jag inte har dåligt samvete för att jag sitter framför burken.

Ha det kalas! 

Kommentarer
Postat av: M1

Tack så mycket :) vad sägs om tårta snart?? blev så sugen när jag såg WIC tårtan!

2008-04-22 @ 14:05:00
URL: http://mtinam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0