kan det bli annat än succé?

Va just inne på Aftonbladet och hittade det här. Och min fråga är då, kan det bli annat än succé? Justin, Madonna och Timbaland - jag tror jag kommer älska den låten!

Har just plöjt igenom första säsongen av Heroes, guuud vilken bra serie! Tydligen så kommer inte säsong 2 förän till hösten. Läste i ett forum att det även här är pga writers-striken - är det bara jag som inte riktigt vet vad den strejken handlar om mer än att man inte kan se fortsättningen på en massa bra serier? Man får väll vänta till hösten då.

Va o fikade med Eve idag, en bakis - men som vanligt väldigt glad - Eve! Tänk va tre timmar kan gå fort.

Imån är det semi nr 3, blir spännande!

Fick reda på att en klasskompis hoppat av idag, tråkigt. En efter en hoppar dom av. Men såklart, man kan ju ha sina skäl och då bör man följa sitt hjärta. Lycka till va väll det jag ville få sagt!

Fick deklarationen häromdagen, blev mycket glad!
Vill du ha dina skattepengar före midsommar? Kolla in detta.

Och dessutom fick jag löneförhöjning denna månaden, det händer ju varje år i handels (o överallt annars) men min jobbarkompis sa att igentligen blir det ju +/- 0 eftersom allt blir dyrare också. Jaja, det låter ju mycket iaf. Nu tjänar jag dubbelt så mycket som jag gjorde när jag jobbade på Donken första sommaren. Lustigt!

Nu kommer mannen snart hem från träningen - bäst att börja med maten!
Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ooooo... Madonnas nya är bara sååå bra!! Precis som du säger, en oslagbar kombination!!

2008-04-07 @ 18:10:08
URL: http://www.marieeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0