Hopp hopp hopp lilla Warberg!

Va i Lisebergshallen igår och kollade på när Warberg utökade sin semifinal ledning mot Pixbo med 2-0. När vi kom in, ungefär en halvtimma innan matchen skulle starta höll dom på att värma upp och man kunde nästan se hur chockade dom blev att så mycket folk kom. Nästan hela av den ena långsidan va full av oss blåklädda Varbergsbor. Underbar stämning - det finns inget roligare än att åka o kolla på Innebandy!
Vinner vi på måndag är det Globen den 19 april. Tror det blir mot AIK... men just nu står det 1-1 i matcher där, mellan AIK - Täby så vi får väll se. Ska det bli en repris av förra året kanske - vem vet? 

Ikväll blir det grillning hemma hos Cissi, ska bli trevligt. Ska jobba imorgon så för min del blir det grillade grönsaker och halloumi ost och kanske festar till det med lite mineralvatten, medans de andrsa nog lär blir berusade av annal än kolsyra. Faktiskt sjukt gott med ett grillat grönsakspaket och sånn ost och lite olivolja, salt o peppar på. Try it!

Nä nu ska jag dra med mig mannen till Willys - vår kyl o frys är praktiskt taget eko i för tillfället, så vår omdiskuterade storhandling kommer att äga rum i eftermiddag!

Gud va glad jag är att vi vann igår!
Och jag jobbar inte i år så jag kan följa med till Globen - hoppas det blir ett tåg i år med!

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Martina

Tycker att vi går grilla det nästa gång. det lät jättegott, di får visa mig :) kyra på di! kramar

2008-04-04 @ 16:43:21
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0