Födelsedag x 2 i Falkenberg

Idag ska jag, lillasyster och mor till Falkenberg och fira minikusinen som fyller 1 och min morbrors-sambos-barn (dvs typ vår låtsas kusin) som fyller myndig (18 år för dig som inte vet när man blir myndig). Ska bli trevligt, vi har hittat fina paket.

Blir nog stort tryck på biljetterna på lördag - får ta o snacka ihop mig med min far om hur vi ska göra. Just nu finns det 400 biljetter, men 400 pers va mindre än det vi var under semifinal nr 2 i Göteborg. man får väll ta o slåss om saken, ne, skoja. men jag måste få en biljett! I need!

Hittade en bild härifrån, där jag är med! Linslusen nr 1.
image53
Ser ni mig? ;-)

Nej, nu ska jag plugga lite innan vi tar det gråa vrål-åket ner till falkenberg!

Glöm inte att ägna detta en tanke!
Det gör jag ofta nu för tiden - hellst en dag som denna!
Tänker på dig!

Ha det kalas!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja ser dej!!!
Ja ska ägna även bröstcancer en tanke.. lite välgörenhet måste man ha råd me om inte så kan man ju ändå vara med å förändra på något sätt... Inse detta BCP!

2008-04-09 @ 16:25:54
URL: http://evelinaaxelsson.blogspot.com
Postat av: Martina

Jag ser martina ;)

2008-04-14 @ 09:22:50
URL: http://mtinam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0