En liten teori jag har

När jag och J just hade börjat hänga ihop berättade han om liten teori han hade angående det här med att vinna saker, pengar, dyra resor etc. Det kan ju dessvärre även vara att man på nått sätt är ensam om något, inte nödvändigtvis farligt uatn tex. som min klasskompis, hon har fyra njurar. Det är 1 på 15 miljoner som har dubbel uppsättning. Ja, men ni fattar poängen va?! Nappade sedan på denna teori, vilket har bidragit till rubriken: En liten teori jag har (fast egentligen va det Js teori) Teorin går iaf ut på att man en gång får/råkar ur för en sånn här grej, en gång i livet, Once in a life time. (Shit va svårt det är att inte skriva Once in a timelife) Ja tänker ni, men det finns ju dom som vunnit massa pengar 2 ggr - kort och gott - dom räknas inte med i min teori, dom personerna är nämligen såpass få.

Nu råkar det vara så att J redan blivit välsingnad med 1 på miljonen grejen - så nu är det bara jag kvar. När kommer jag vinna snuskigt mycket pengar, en jordenrunt resa, eller jag är inte kräsen: denna skulle duga! (men då får fan renovering ingå med)

Jag går i väntans tider...
Ha det kalas!


(Obs! För er som inte hängde med så är jag inte helt seriös i detta inlägg)

Uppdatering;

Hade lite annat att skriva kom jag på.
Surfade runt lite o såg att norges stolthet gjort bort sig lite i 95e minuten. Liverpools suportrar sjöng med all säkerhet "You´ll Never walk alooone!"

(hahahah, skrattar just nu åt mitt eget skämt!)

Hittade även en sida på aftonbladet.se om kändisar och deras brott, shit va mycket man glömt!

Nej, nu ska det sovas!
Natti och återigen: Ha det kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0